Subscribe Twitter FaceBook

اعلانات توظيف جوجل

انضم لجروبنا على الفيسبوك .. تصل رسائلنا مباشرة
===========================
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=238212052935

الأحد، 24 أكتوبر، 2010

 

نشرة وظائف الأحد 24-10-2010


مدارس الاميرة الخاصة ( احدى مدارس الاورمان ) تُعلن عن حاجتها الى :-

1- مدرسين تربية رياضية من الجنسين

لا يُشترط التخصص على ان يكون على دراية بإصابات الملاعب وتمارين الإحماء

2- مدرسين لغة إنجليزية من الجنسين

**يوجد اتوبيسات لتوصيل المدرسين

العنوان : طريق البراجيل - أوسيم


مطلوب مندوب دعاية طبية

لشركة مستلزمات طبيه

...........................

من خريجى الطب البشرى

الاسنان

الصيدلة

العلاج الطبيعى

طب البيطرى

..........................

يشترط اللباقه وحسن المظهر

ويفضل من لدية خبره فى مجال الدعاية والتسويق

.......................

ترسل السيره الذاتيه مرفقه بصورة حديثه

على البريد التالى

medc@123med.net


مطلوب مصرفيين

للعمل مع شركة عالمية تقدم حلول برمجية للبنوك, مطلوب خبرة سنتين مع لغة انجليزية و كمبيوتر

aawaad@menastep.com


كبرى المستشفيات العسكري بالمدينة المنورة وجدة

تعلن شركة كلايماكس للتوظيف الطبي عن توافر الوظائف التالية بكبرى المستشفيات العسكري بالمدينة المنورة وجدة :

رئيس قسم العلاج الطبيعي (حاصل على درجة الدكتوراة أو ما يعادلها )

إستشاري أمراض عصبية

إستشارية واخصائي أول نساء وتوليد

أخصائي أول مناظير

إستشاري وأخصائي عناية مركزة

إستشاري عيون

اخصائي أول و اخصائي طوارئ

اخصائي جراحة عامة

ممارس عام (خبرة لا تقل عن 3 سنوات بعد الأمتياز;)

للتقدم للوظيفة:

ترسل السيرة الذاتية باللغة الانجليزية مرفقا معها صور من المؤهلات العلمية من السبت إلى الأربعاء إلى : مبنى رقم 30,شارع 270, المعادي الجديدة القاهرة , رقم بريدي 11435 , أو : info@climaxmr.com

ت: 25167255/ 27548634 : 0199920467 - 0193337559


ACE for life insurance Co. need to recruit

financial consultant starting salary from 1200 till 3300 + commission.

Medical & social insurance & many other benefits qualification:1- Excellent Communication skills2- Good appearance 3- Excellent in English4-Experience 0:2 years5- Excellent interpersonal skills6- Gender: male.femaleKindly send your updated CV with recent photo to Reahab.Elsheshtawy@gmail.com

Multiple Job Positions for United Medical Equipment - Kuwait

United Medical Equipment Require:

* Biomedical engineer for services

* Accountant (English)

* Saleswomen for beauty equipment.

Please send your CV to - Fax: + 965 22617727 e-mail: yacoub@umecoonline.com Tel: + 965 22662108 /22635093 / 99072720



Data Entry Operators - Saudi Arabia

IT firm is looking for female

Data Entry Operators

Requirements:

* Efficient at MS-office

* Fast typist

* Good communication skills

online.career01@gmail.com



Head of Finance - Saudi Arabia

The company is a market leader with an impressive and diverse portfolio of partnerships with leading brands, and a reputation for the highest quality products. We offer our staff an energizing working environment, and career growth within our extensive portfolio of businesses.

We are looking for a

Head of Finance

for our high-end retail business in Saudi Arabia. The successful candidate will plan, develop, and control all financial aspects related to the business.

The role will include short and long term budgeting/ strategic planning, cash flow forecasting and management, managing revenue and capital expenditures, short and long term project profitability, and maintaining banking relationships. It will report to the Head of Business, with dotted lines into corporate headquarters.

Candidate Profile

* Deep knowledge of the business and industry drivers

* Good knowledge of end-to-end business processes and internal controls

* Good knowledge of Saudi tax and Zakat laws, and banking systems

* Good knowledge of IFRS (and local Generally Accepted Accounting Policies)

* Proven capability to communicate, influence, and manage complex issues

* Expertise in strategic option development and implementation

* Minimum 10 years experience in financial management, with at least 3-4 years in high-end retailing

* Demonstrated ability to work in a fast paced, high-pressure environment

* High attention to detail and ability to work within stringent deadlines

* Qualified accountant i.e. LIMA, ACA, ACCA, CPA or equivalent

All interested applicants are requested to send in their applications via email stating the position / title in the subject: Email: mnsrecruit@gmail.com


Sales Manger - Kuwait

SALES ENGINEER for the Middle East market to work closely with project consultants to penetrate both commercial and industrial chilling market segments, actively driving and managing the technology evaluation stage of the sales process.

Requirements are:

* Degree in Electrical/Mechanical/Controls/industrial or Process Engineering from an accredited 4 year Engineering Program.

* Post Graduation in Marketing/Sales would be an advantage

* Minimum of 3 years experience in the HVAC Industry with good knowledge of various chilled water and air cooled Systems

* Experienced in making technical sales presentations to Consultants, Engineers and Customers at the highest level

* Arabic speaker with strong interpersonal and communication skills

Please forward your resume in English indicating salary expectation to hrme.uae@gmail.com


Female / Male Receivables Accountant for a Logistics Company - Bahrain

A leading Logistics Company requires a

Female / Male Receivables Accountant.

* Applicant should be a graduate with previous working experience of at least 3 years in Bahrain/GCC in

* similar position.

* Job involves chasing customer payments both local and overseas, presentation in the meetings, various reporting etc.

* Should be good in excel & English communication.

* Bahrain driving license is a plus.

* Any nationality welcome.

Send CV & Photo to sreesan.kuttoppilly@wilhelmsen.com (any kind of canvassing will disqualify the applicant)


HR Manger for a Multinational Company - UAE

On behalf of our client, a multinational company, we are recruiting an experienced

HR Manager.

* You will have a generalist background in HR with good project management background and experience in running recruiting activities.

* You will be in charge of all the projects in the region.

* You should be aware of employment laws and regulations governing employment, compensation and employee benefits, employee relations, performance management.

* The successful applicant will have 3 years of experience in a related field and have a degree in HR.

* Male Western candidates are preferred for travel reasons.

Email CV to hr@bacme.com quoting Ref. CBD1009-138.


Multiple Job Positions for a Service Provider Company - Qatar, Saudi Arabia

We are one of the leading service providers to the chemical and petrochemical industry in Europe, the Middle East and Asia. Our European management and the multinational work force are seeking for professionals who are interested in supporting our ambitious developments in the GCC.We are urgently looking for outstanding and competitive applicants to join our dynamic, team and to be part of our expansion plan in Saudi Arabia and Qatar

HEAD of MAINTENANCE

Minimum 3 years experience in the Middle East, in the petrochemical / plastics processing / packaging industry with responsibility for preventive/corrective maintenance, training of Technicians, spare parts management cost control and commissioning of machines. Engineering degree and minimum 6 years work experience in comparable assignment and excellent communication skills (oral & written in English) are required

MAINTENANCE SCHEDULER / ADMINISTRATOR

min 4 yrs experience in comparable position (scheduling, procurement, spares management); excellent communication skills (oral & written in English)

CIVIL ENGINEER

Degree in Civil Engineering, min 3 years experience in industrial project work, Computer literate (MS Project/Office, ACAD), excellent communication skills (oral & written in English)

Qualified applicants are requested to email their details to: applicant.qatar@gmail.com


Senior Software Developers - Kuwait

A leading IT / Telecom based company is providing career opportunities for experienced & enthusiastic

Senior Software Developers

Job Description:

* Handle application development using MS Visual Studio, MS SQL Server, MS Visual Basic 6 and related technologies to develop Desktop and ASP.Net applications.

* Perform maintenance, enhancement and customization of existing applications.

* Engage in software analysis and design; including technical review and analysis of source code.

* Capable of preparing technical reporting and documentations.

* Hard working, highly self-motivated and willing to take responsibility for timely delivery

* Excellent communication (verbal and written) skills

* Fluent in English, Arabic language would be an advantage

All candidates must meet the following criteria:

* B. Sc. Computer Sciences / Computer Engineering / Software Development or an equivalent.

* Microsoft or any other programming certification is an added value

* Minimum 3 years of software development experience, preferable in telecom VAS domain

* Expert in MS.Net Visual Studio 2005/2008 (VB. Net, ASP.Net, ADO. Net, C#), M5 SQL Server 2005/2008, Crystal Reports (version 9 or higher), VB script, JavaScript, XML, HTML, DHTML, CSS

* Knowledge of Interactive Voice Response (IVR) System

* Knowledge of Dialogic & CT-ADE Computer Telephony Toolkit, Envox, VoiceXML

Apply only if you meet the above criteria: Email: jobs@mediaphonekwt.com / Fax: + 965 24828250

 

وظائف مختلفه بمجموعة شركات دال

http://www.careers.dalgroup.com/

sudanjobss@gmail.com


مطلوب لشركة توزيع مواد غذائية بسموحة مندوبين مبيعات

1- مندوبين مبيعات خبرة و بدون

شرط اجادة القيادة

لا يقل عن تعليم متوسط

حسن المظهر و اللباقة

مواعيد العمل من 7ص إلى 5م أو من 5 م إلى 12م

الراتب يبدأ من 500جم اساسى+نسبة من المبيعات تحدد شهريا حسب مبيعات المندوب و طبقا لسياسة حوافز الشركة+التأمينات الاجتماعية

- 2- مندوبين مبيعات بتروسيكل و ذلك لتوزيع منتجات الشركة مقابل راتب شهرى+نسبة من البيع و الشركة تتكفل بمصاريف الماكينة بالكامل



في حالة الرغبة في الانضمام لفريق عمل الشركة يرجى الاتصال على 0190023046 – 0190023029 أو ارسال السيرة الذاتية على quality4marketing@yahoo.com


مطلوب سكرتير

مطلوب شاب مؤهل متوسط للعمل سكرتير بمكتب محاماه بفكتوريا حسن المظهر لبق السن من 23 الى 28 للجادين فقط ترسل البيانات مع صوره شخصيه على الايميل

waliedlawyer_2010@hotmail.com


مطلوب سكرتيرات للعمل فى شركة تعمل فى مجال البترول فى احدى دول الخليج العربى


مطلوب للعمل وبشروط خاصه للجادات فقط من مصر او اى بلد عربى فتيات مظهر جيد جدا استايل وعلي درجه عالية من الجمال لبقات وغير محجبات السن لا يزيد عن 30 عام وتجيد الانجليزية قراءة وكتابة وتجيد الكمبيوتر والعلاقات العامة عندها الاستعداد للعمل والسفر والاقامة خارج مصر للعمل سكرتاريه خاصه لميديرى شركة مصرية خليجية تحت التاسيس تعمل فى مجال صيانة ابار البترول وتوريدات وخدمات البترول ومصانع تسييل الغاز باحدى دول الخليج العربى ---رجاء ارسال السيره الذاتيه للبريد الالكتروني مصحوبه بصوره شخصيه حديثه لمعرفة كافه الشروط وتحديد المقابله بعد اسبوعين

0020121901805

mostafa_kamall@yahoo.com

• رقم الجوال 0020121901805

• رقم الهاتف 0121901805


مطلوب للعمل بدول الخليج معلم سندوتشات خبره

مطلوب للسفر خلال 10 ايام معلم سندوتشات خبره فى صنع جميع السندوتشات ومنها

فول فلالفل بطاطس وجميع الانواع خبره لاتقل عن 5 سنوات

السن لايقل عن 28 الى 35

الجنسيه مصرى

الراتب

2500

ولو بالامارات او بمصر معه اقامه او بدون

من يرغب فى السفر والاستفسار

00971553787453

الرجاء الاتصال للستفسار لا ننظر الى الاميل

• الراتب 2,500.00 ريال

• رقم الجوال 00971553787453

• رقم الهاتف 00971553787453


للتعيين فورا مطلوب سكرتيرة حسنة المظهر يفضل خريجى اللغات

مطلوب سكرتيرة تكون تجيد اللغة الانجليزية والكمبيوتر واعمال السكرتارية والانترنت ولها خبرة فى مجال السكرتارية وحسنة المظهر

شركة جلوبال سورس للتعدين

4 شارع الزهاوى من حسن المامون - مدينة نصر

ت 22700918 - 0121011112

• الراتب 900.00 جنيه

• رقم الجوال 0121011112

• رقم الهاتف 22700918


مطلوب

طبيبه نساء وتوليد حاصله على ماجستير ومطلوب ايضا طبيب عظام لعياده خاصه بالزيتون

• رقم الجوال 0168413802

• رقم الهاتف 0226385311


شركة الرواسي لالحاق الكوادر المصرية للعمل بالخارج

مطلوب للعمل نالسعودية:

1-اخصائى اطفال

2-اخصائى باطنة

3-اخصائى اشعة

4-بكالوريوس تمريض

للعمل بمستوصف كبير بالخبر برواتب مميزة

للاستفسار:

التيلفون:24500413_ 24553947

الموبايل:0101201155_96651872997+

الفاكس:24500167

البريد الاكتروني:www.elrawasy.com..elrawasy@hotmail.com

العنوان:112اجسرالسويس برج شركة الأهرام


• الراتب غير متوفر

• رقم الجوال 0101201155

• رقم الهاتف 24500413



مطلوب لشركه ليدرز ومقرها بالدقي

سكرتيرة حسنه المظهر.لبقه.

تجيد أستخدام برامج الحاسب الآلى.

السن من 23:27 سنه.


تعمل الشركه فى مجال أستيراد وتسويق وبيع:

* ماكينات اللف والحزم والتغليف بالآستريتش فيلم والشرنك فيلم وألاستراب. *ماكينات طباعه تاريخ الانتاج والصلاحيه بالشريط الحرارى.

*ماكينات النظافه وأدوات ومعدات النظافه الخاصه بالفنادق والمستشفيات والمطاعم والمصانع.


مواعيد العمل من 9 ص : 5 م

المرتب : 500-700


ترسل السيرة الذاتيه مرفقا بها صورة شخصيه حديثه

الى البريد الالكترونى aly@leaders-int.com

أو (ali_adil54@hotmail.com)

مع ضرورة كتابه كود الوظيفه Sec.501


مطلواب نجارين وحددين وسباكين برواتب وبالمتر

tamer095@gmail.com


تعلن شركة الفرصة عن توافر فرص عمل للتخصصات الاتية للعمل بالمملكة العربية السعودية

1/اخصائى اشعة

2/فنية اشعة

3/ممرضات لديهم المعادلة السعودية

للتواصل :0102338224-35825842

او على ايميل الشركة:alforsa.info@yahoo.com


مطلوب على وجه السرعة للمملكة العربية السعودية

مساحين .... خبرة لا تقل عن 7 سنوات

الرواتب ممتازة

والمميزات كثيرة

والعمل بكبرى الشركات فى السعودية

• رقم الجوال 0147054676

• رقم الهاتف 0147054676


مطلوب عمال فنيين زجاج

مطلوب (20)عامل فنيين زجاج سيكرويت

مطلوب (20)عامل مساعد

للعمل فى شرم الشيخ بأجور مجزية و توفير الاقامة و المأكل و المشرب مع حوافز و بدلات

شركة ابو الدهب للزجاج و البلور

• رقم الجوال 012673884

• رقم الهاتف 27956639


مطلوب ممرضات للعمل بالخارج

مطلوب ممرضات للعمل بالمملكة العربية السعودية دبلومات ،، بكالريوس ،، معاهد التمريض على من ترغب بالسفر الاتصال على الارقام المدونة او ارسال السيرة الزاتية على الميلWALEEDMOSSA@YAHOO.COM

• رقم الجوال 0190538089

• رقم الهاتف 0110825383



يعلن مركز الباحث العلمي عن احتياجه لمترجمين جميع التخصصات

وايضا باحثات وباحثين في جميع التخصصات لاعداد ابحاث علمية ورسائل والاشراف عليها

الرجاء ارسال السيرة الذاتية علي alba7es@yahoo.com


Roving Construction Manager [GOAL]

Degree or equivalent in Civil/ Structural Engineering or Construction Management

Closing Date: 24/10/2010

Roving Construction Manager


GOAL is an international humanitarian organization that has been working in Sudan for over 20 years. GOAL believes that every human being has a right to the fundamentals of Life, to Food, Water, Shelter, Literacy and Medical Attention, GOAL is non-denominational, non-governmental and non-political and its resources are targeted at the most vulnerable in this world


Job Title: Roving Construction Manager.

Job Location: Khartoum with regular field visits (90%).

Reporting to: Head of Programs.

Length of Contract: One Year Renewable.

Salary and Grade: 5 Step 1: (1881.37 SDG).


General Description of the Role:

Construction in GOAL projects includes, but is not limited to, clinics, rakubas for nutrition and REFLECT circles, water yards and office improvements. The Roving Construction Manager will work with the field-based construction staff and help provide quality designs and BOQs review construction contracts. ensure that all designs are in line with national and GOAL standards undertake environmental impact assessment, help supervise ongoing construction works, and inspect completed construction works,

Ensure all constructs works are carried out in a timely and effective manner and are of high quality in line with national and GOAL standards.


Requirements:

• Degree or equivalent in Civil/ Structural Engineering or Construction Management

• 5 years minimum experience of site management of contractors on medium sized construction projects Involving Reinforced Concrete frames and Steel Framed Buildings to accepted Sudanese standards

• Experience with managing labour and programming site operations and sequences

• Experience of financial control of construction projects

• Proficient use of computer packages such as AutoCAD, Microsoft Project/ Primavera, Microsoft Word and Microsoft Excel

• Fluent English and Arabic spoken and written.


Application should be submitted to labour office in Khartoum 3.



Personal Physical Trainer - Saudi Arabia

Personal Physical Trainer


* Minimum 2 Years Experience as a p t in a gym or Private Residences is Required.

* Experience in : (Sports injury rehabilitation ) ( Yoga ) - ( Pilates ) is a bonus.

* Being Certified through Reputable Fitness Organizations is a bonus.

* Pay is based on Experience and qualifications,


Submit details and references to: Riyadhp12010@gmail.com


ORACLE DBA WITH RAC EXPERIENCE - SAUDI ARABIA

We r looking a well experienced


Oracle Dba with RAC experience

to work in an implementation project.


* The candidate should have strong Solris OS and RAC knowledge.

* The candidates Should have at least 3 years real time experience.

* The selected candidates should work with a implementation team with in a week.


Send the cv to fallowing mail id: srikanth_abc2000@yahoo.com



TELECOMMUNICATIONS ENGINEER - UAE

Telecommunications Engineer

with 5 year experience.

A Leading Engineering & Freight Forwarding Company in Abu Dhabi requires the above mentioned position.

Email: jumacoauh@gmail.com / Fax: 026673761



Auto cad operator - Saudi Arabia

We need one


Auto cad operator

for dammam region.

Who have good knowledge in HVAC (mechanical) work.

Basic salary 2500 SR. Housing & Transportation free.


Interested person contact us and face your interview.

Company Name - A.S.AL-SAYED COM. GROUP, Al Zahran Road, Mohammed bin fahd street (1st street) Beside New Jareer Book Store.


Mohd Nasir Indian (cad operator)

Contact no- 0502970392 / akramksa73@yahoo.com



ARCHITECT REQUIRED - UAE

Architect


* A self motivated & persistent candidate is required with 5-7 years experience.

* Possessing a B Sc. degree in Engineering.

* Should be well versed in Architectural designing, Having hand on practice in Autocad.

* MS Project & 3D studio max.

* Able to present & negotiate his/her designs.

* Capable to generate reports on weekly basis for discussion with management have to visit sites to and from. Fluent in spoken and written English.

* Arabic would be an additive advantage.


Apply online at www.alwazaanuae.com or email to: alwazan@emirates.net.ae



SECRETARY FOR OFFICE - QATAR

Secretary for Qatar Office


* The candidate must have 2-3 Years of exp in Secretary work.

* Must handle Administration and Visa process.

* Must able to handle phone calls and petty cash experience in dealing with air tickets and travel experience in handling employees for Admin issues.

* Arabic speaker

* Good communication skills in English and computer knowledge

* Able to join in a week time


Please send CV to hr@safates.com



TELECOM ENGINEER /VOICE AND DATA) - BAHRAIN

North Star Communications, a leading Bahrain based Telecommunications and Information Technology company requires:


Telecom Engineer /Voice and Data) No. of positions-One


* Experience with telecom hardware / voice gateways such as Squire, Dialogic, Cisco Call Manager is a must

* Engineering background with Cisco CCNA, CCNP, CCVP certifications is desirable

* Ability to independent correspondence co is required

* Should be willing to work shift

* Successful candidates should ideally possess two to three years work experience.

* All applicants must have good English language communication skills and the ability to work as part of a team in meeting deadlines.



Interested candidates may send the, detailed CVs including expected remuneration package before 15 October 2010 for consideration.

BAHRAINI CANDIDATES WILL BE GIVEN PREFERENCE

NCRTHSTAR COMMUNICATIONS

PO Box 2591 Manama, Kingdom of Bahrain / Fax: 17 564020 / Email: info@northstar.bh

Note: Only short listed candidates will be contacted



Project Manager - UAE

A challenging role for a


Project Manager

exists with our partner client in the UAE as follows:


* Qualifications: Ideally a BCA/MCA

* Overall Experience: 9 years Minimum with at least 5 years in the banking domain

* Skill Sets: Preferably Dot Net technologies. Knowledge of BFSI products mandatory

* While prior GCC exposure is not mandatory, strong communication sk ills in any of the Indian languages will be required


Role Overview The position involves responsibility for delivery, client interaction and engagement. It also involves management and coordination with the development teams as well. Traveling across the GCC cannot be ruled out, as the position is expected to interface between the sales/pre sales teams and the technical development team.


If this is of interest please email CV in doc format with passport size photo embedded in the doc file to loadcv @ gmail. Com with “BFSI PM ” on the subject line in strict confidence and following information in the body of the mail:


* Current Location

* Contact Telephone No Landline

* Contact Telephone No Mobile

* Passport/ Visa Status

* Marital Status

* Current Salary indicating salary and benefits breakup (USD/ AED/ INR)

* Expected Salary for UAE (USD/ AED/ INR)

* Notice Period Required

* Total Experience in yrs:

* BFSI Experience in yrs:



مطلوب محاميين دفعات حديثة من سكان مدينة نصر و ضواحيها

بيانات الاتصال:

ashrafdesoukey@hotmail.com

0 التعليقات:

إرسال تعليق

احدث الوظـــــــــــــــــائف التي تم استعراضها